تاثیر و اهمیت محتوای ویدئویی
ویدئو و محتوای ویدئویی چه امتیازاتی دارد و چگونه میتوان از این امتیازات استفاده کرد؟
ویدئو و محتوای ویدئویی چه امتیازاتی دارد و چگونه میتوان از این امتیازات استفاده کرد؟
محتوای ویدئویی و بازاریابی از طریق محتوای ویدئویی یک کانال قوی برای کسب و افزایش مشتری محسوب میشود. این مسئله در رویدادها و نمایشگاه اهمیت خود را بیشتر نیز نمایان میکند. به عنوان مثال قابلیت پخش زنده که در حال حاضر که بر روی بسیاری از پلتفرم های موجود گنجانده شده است میتواند تا حد بسیار زیادی توجه مخاطبین را به خود جلب نماید. حال این سوال مطرح میشود که چرا افراد و شرکت ها برای کسب و کار و محصول خود باید این رویکرد را پیش بگیرند.
۶ تاکتیک موثر در تولید محتوا
۳۵ درصد افراد در تولید محتوای جذاب دچار چالش هستند
۷۳ درصد از افراد تولید محتوای ویدئویی را به عنوان تاکتیک اصلی خود انتخاب میکنند
تاثیر و اهمیت محتوای ویدئویی قسمت ۱
در سال ۲۰۱۷ حدود ۶۹درصد ترافیک موجود اینترنت توسط ویدئو ها بوده است
در سال ۲۰۱۶ دو سوم ترافیک داده موبایل توسط تماشای ویدئو مصرف شده است
۷۶ درصد افراد تمایل داشته تا ویدئو های خود را در وب سایت قرار دهند
در سطح کسب و کار
۵۰ درصد صاحبان کسب و کار ویدئوهای تبلیغاتی که مرتبط با کسب و کار آنها میباشد و در ابتدای ویدئوها نمایش داده میشود را تماشا میکنند
۵۹ درصد صاحبان کسب و کار ترجیح میدهند تبلیغات ویدئویی تماشا کنند تا تبلیغات متنی
۶۵ درصد صاحبان کسب و کار بعد از تماشای ویدئو از وب سایت آنها دیدن میکنند
در سطح خریدار و مصرفکنندگان
۳۶ افراد قبل از خرید ویدئو های مرتبط با محصول موردنظر را تماشا و بعد خرید را انجام میدهند
۵۵ درصد ترافیک تماشای ویدئو توسط ۵۵ درصد خریداران محصول یا خدمت بوده است(سال ۲۰۱۶)
۵۲ درصد افرادی که از طریق آنلاین خرید میکنند با تماشای ویدئو آن محصول یا خدمات راحتر خرید خود رانجام میدهند
تاثیر و اهمیت محتوای ویدئویی قسمت ۲
✅برای بازایابی از طریق ویدئو پلتفرم های زیر پیشنهاد میگردد
یوتیوب: ۱۵۷ میلیون بازدید منحصر بفرد
ویمئو: ۱۰۷ میلیون بازدید منحصر بفرد
فیسبوک: ۱۰۳ میلیون بازدید منحصر بفرد
آپارات: حدود ۱۰/۵ میلیون بازدید منحصر بفرد
کانال هایی برای نشر بیشتر ویدئو
ایمیل : بیشتر از ۵۰ درصد مشتریان ویدئوهایی که برای آنها اسال میشود را تماشا میکنند. استفاده از کلمه ویدئو در عنوان ایمیل تا ۱۹ درصد احتمال باز کردن ویدئو را افزایش میدهد
شبکه های اجتماعی : ۸۴ درصد مشتریان در شبکه های اجتماعی محتوای ویدئویی شرکت را که در بخش آخرین مطالب نمایش داده میشود را تماشا میکنند. ویدئو ها تا ۱۲۰۰٪ بیشتر به اشتراک گذاشته میشوند
وب سایت : اضافه کردن ویديو در صفحه اول وب سایت میتواند تا ۵۳درصد شانس قرار گرفتن در صفحات اول گوگل را افزایش دهد. مشتریان حدود ۱۲۰ ثانیه بیشتر در وب سایت هایی که دارای ویدئو هستند زمان میگذارند
انواع روش های تولید محتوای ویدئویی
نظرات مشتریان : ۵۶ درصد افراد قبل از خرید نظریات مشتریانی که آن محصول را قبلا خریده و یا استفاده کرده اند تماشا میکنند
دموی ویدئویی : ۸۰ درصد مصرف کنندگان می گویند ویدئویی که قابلیت ها و خصوصیان محصول یا خدمات را نشان میدهدبسیار مهم است
کلیپ کوتاه : ۶۶ درصد افراد ترجیح میدهند ویدئویی که تماشا میکنند زیر یک دقیقه باشد
کلیپ های مصاحبه : ۳۵ درصد صاحبان کسب و کار، کلیپ های مصاحبه ای را بسیار مفید می دانند
با توجه به مطالب ذکر شده و اهمیت محتوای ویدئویی پیکسلار افتخار دارد تا محتوای ویدئویی اختصاصی را با کیفیت در اختیار مخاطبین خود قرار دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید از طریق کانال های ارتباط با تیم پیکسلار تماس حاصل فرمایید content@pixelar.ir
تاثیر و اهمیت محتوای ویدئویی قسمت ۳
با ارسال ایمیل خود آخرین مطالب، تخفیفهای ویژه، مجله ماهانه و خبرهای بروز را دریافت نمایید 💯
پیکسلار در راه اندازی کسب و کار مجازی به شما کمک میکند و با ارايه محتوای مرتبط با کسب و کار شما در فضاهای وب و شبکه های اجتماعی کسب و کار شما را رونق میبخشد
سلام
متاسفانه دسترسی به گروه شما امکان پذیر نیست .
با توجه به این موضوع که بیش از ۱۰ روز است برای شما پیام ارسال شده لیکن پاسخگو نبودید.
لطفا جهت همکاری ،پیگیری نمایید.
با سلام
پاسخ برای شما ارسال شد
موفق باشید