استراتژی محتوا برای ساخت مشتری وفادار
برای دستیابی به یک مشتری وفادار چگونه میتوان از استراتژی تولید محتوا استفاده کرد؟
برای دستیابی به یک مشتری وفادار چگونه میتوان از استراتژی تولید محتوا استفاده کرد؟
در این مطلب با پیکسلار همراه باشید تا به صورت چکیده استراتژی محتوا را شرح و راهبردی ترین راه برای ایجاد و دستیابی به مشتری وفادار بررسی می کنیم
به صورت کلی استراتژی تولید محتوا و انتشار آن را میتوان در بخش های اصلی ذیل تقسیم بندی نمود:
از کل تعداد بازدیدهای ورودی وب سایت که از طریق بلاگ ها، شبکه های اجتماعی، موتورهای جستجوگر و بنرها و تبلیغات کلیکی و یا از طریق خبرنامه ها بوده است از این تعداد حدود ۶۰ درصد با توجه به نوع ارائه و غنای محتوای تولید قرار داده شده جذب شده و تمایل پیدا میکنند تا کمی بیشتر در مورد محتوای مورد نظر شما بدانند. از این تعداد حدود ۳۰ درصد ممکن است که بخواهند اطلاعات بیشتر و خرید یا استفاده از خدمت شما را داشته باشند. درصورتیکه این فرآیند به خوبی و مورد علاقه مشتریان بوده باشد حدود ۱۰ درصد به عنوان مشتریان وفادار بازهم شما را انتخاب کرده و برمیگردند
استراتژی محتوا برای ساخت مشتری وفادار
با ارسال ایمیل خود آخرین مطالب، تخفیفهای ویژه، مجله ماهانه و خبرهای بروز را دریافت نمایید 💯
پیکسلار در راه اندازی کسب و کار مجازی به شما کمک میکند و با ارايه محتوای مرتبط با کسب و کار شما در فضاهای وب و شبکه های اجتماعی کسب و کار شما را رونق میبخشد
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.