مدیریت محتوا در برندسازی و شهرت برند
چطور میتوان با تولید محتوا برندسازی کرد؟
چطور میتوان با تولید محتوا برندسازی کرد؟
بسیاری از افرادی که در جستجوی موردی در موتورهای جستجو هستند اغلب صفحه دوم را چک نمیکنند. بنابراین برای برنده شده و پیروزی شما باید در صفحه اول موتورهای جستجوگر قرار داشته باشد
در ادامه با ۱۰ مرحلهاصلی در شهرت برند و برندسازی موثرتر با استفاده از محتواسازی با پیکسلار همراه باشد.
مرحله اول آماده سازی و آنالیز: وضعیت موجود شما در چیست حال حاضر و کجای بازار قرار دارید؟ انتخاب کلمات کلیدی مورد توجه و اولیت بندی آنها و انتخاب رسانه و پلتفرم های مرتبط
مرحله دوم توسعه محتوا: ساخت محتوا و مقالات با با تمرکز بر روی کلمات کلیدی هوشمندانه (۷۰۰ کلمه برای هر پست)
مرحله سوم قرار دادن محتوا: بروزرسانی محتوای وب سایت و شبکه های اجتماعی و پلتفرم های انتخاب شده
مرحله چهارم پروفایلدرشبکه های اجتماعی: ایجاد و گسترش اکانت ها در شبکه های اجتماعی مرتبط (بسیاری از آنها بهینه تعریف نشده اند)
مرحله پنجم رپرتاژ خبری: رپرتاژ خبری به شما در اندیکس شدن با کیفیت تر و عمیقتر و نفوذ بهتر در بازار کمک میکند(با یک تیم رپرتاژ خبری مجرب – پیشنهاد ما: پیکسلار💟)
مرحله ششم استراتژی دامنه: انتخاب دامنه مناسب با نوع کسب و کار که این کار در بهبود سریعتر رتبه برند شما کمک بسیاری می کند
مرحله هفتم لینک سازی داخلی: لینک دهی به صفحات وب سایت های معتبر ، شبکه های مجازی و بلاگها
مرحله هشتم انکر تکست لینک: برای برند خود آنکر لینک های مختلف تولید و منتشر کنید.
مرحله نهم تست دسترسی: تست دسترسی از طریق آی پی های مختلف در نقاط مختلف دنیا برای اطمینان از در دسترس بودن محتوای تولید شده
مرحله دهم نظارت و بهبود و گزارش گیری: این فرآیند به صورت روزانه، هفتگی و ماهیانه انجام و اقدامات لازم برای بهبود آن صورت گیرد.
مدیریت محتوا در برندسازی و شهرت برند
با ارسال ایمیل خود آخرین مطالب، تخفیفهای ویژه، مجله ماهانه و خبرهای بروز را دریافت نمایید 💯
پیکسلار در راه اندازی کسب و کار مجازی به شما کمک میکند و با ارايه محتوای مرتبط با کسب و کار شما در فضاهای وب و شبکه های اجتماعی کسب و کار شما را رونق میبخشد
![]()
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.