بازاریابی محتوا یک رویکرد بازاریابی
مقدمه بر آینده ی بازاریابی
مقدمه بر آینده ی بازاریابی
بازاریابی محتوا یک رویکرد بازاریابی استراتژیک است که بر روی ایجاد و توزیع محتوای ارزشمند، مرتبط و سازگار برای جذب و نگهداری یک مخاطب خاص تعریف شده و در نهایت به هدایت مشتری سودآور تمرکز می کند.
برای شروع جالب است بدانیم:
داستان شما از وب سایت شروع میشود. وب سایت محلی است برای انتشار دانش و توانایی شما که میتواند از طریق رسانههای اجتماعی در اختیار مخاطبین و افراد مورد نظر قرار بگیرد. بیشتر وب سایت ها از سیستم مدیریت محتوا برای مدیریت و انتشار آن بهره میگیرند.
در حال حاضر وردپرس به عنوان یکی از محبوب ترین ابزارهای انتشار محتوا مورد انتخاب ۶۰ میلیون نفر میباشد.
بازاریابی محتوا یک رویکرد بازاریابی قسمت ۱
دراین فرمت اطلاعات و محتوای بعضا پیچیده در غالبب بصری و زیبا به صورت چکیده در اختیار مخاطب قرار داده میشود
در سال ۲۰۱۷ ، ۶۹ درصد ترافیک موجود در اینترنت بر روی ویدئو ها بوده است.
تا سال ۲۰۱۲ حدود ۳۸/۷ میلیارد بار ویدئو های موجود در اینترنت تماشا شده اند
بازاریابی محتوا یک رویکرد بازاریابی قسمت ۲
۶۳٪ شرکت ها مدعی هستند که پست کردن محتوا در شبکه های اجتماعی باعت بهبود در کسب و کار آنها شده است.
بازاریابی محتوا یک رویکرد بازاریابی قسمت ۳
شکلگیری ایده اصلی تولید محتوا انتشار محتوا گزارش گیری و تحلیل عملکرد
بازاریابی محتوا یک رویکرد بازاریابی قسمت ۴
با ارسال ایمیل خود آخرین مطالب، تخفیفهای ویژه، مجله ماهانه و خبرهای بروز را دریافت نمایید 💯
پیکسلار در راه اندازی کسب و کار مجازی به شما کمک میکند و با ارايه محتوای مرتبط با کسب و کار شما در فضاهای وب و شبکه های اجتماعی کسب و کار شما را رونق میبخشد
![]()
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.